تقدیر از راهنمایان برتر گردشگری سراسر کشور

برترین راهنمایان گردشگری از سراسر ایران توسط انجمن صنفی راهنمایان گردشگری در بزرگترین گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور در شهر رامسر تقدیر شدند.
به گزارش خبرنگار اعزامی هنرنیوز از رامسر؛ همزمان با روز دوم اسفند روز جهانی راهنمایان گردشگری، 400 راهنمای گردشگری از سراسر کشور گرد هم آمدند تا در چهارمین سال از گردهمایی راهنمایان گردشگری کشور شرکت کنند و از راهنمایان برتر تجلیل به عمل آورند.
در این گردهمایی از برترین راهنمایان گردشگری هر استان و کارشناسان گردشگری محیط زیست و فعالان و راهنمایان تقدیر شد.
نگین یقینی از استان آذربایجان غربی، آذر صداقتی از تهران، مریم مدبر از استان کرمان، مهدی رفیعی از اصفهان، احمد مقنی زاده از یزد، ابوطالب شهی زاده از خوزستان، حمیدرضا میلانی نژاد از خراسان رضوی، نعیمه حنیفی از اردبیل، حسن محیط از گیلان، کیوان فرهمند از گلستان، علی عسگریان از مازندران، اردشیر سریایی از همدان، افشین هنگامی از هرمزگان به عنوان برترین راهنمایان گردشگری استانها معرفی شدند.
همچنین در این برنامه از مهدی بنائیان مستند ساز، هرمز امامی کارگردان مستند شگفتی های تخت جمشید، ناصر کرمی کارشناس و محقق محیط زیست، هومن جوکار استان دانشگاه، کامران کمالی فعال در زمینه خزندگان ایران، پرور قویدل مدرس، محمود سرباز استاد راهنمای طبیعت گردی، علیرضا نادری، پروانه شناس و اشکان بروج از هفته نامه تعطیلات نو تقدیر شد.
همچنین در این جشن از بیژن فرهنگ دره شوری به عنوان پیشکسوت و کارشناس محیط زیست تقدیر شد .
همچنین به احترام سینا جعفری راهنمای گردشگری که به علت گازگرفتگی فوت کرده بود و نتوانست در این جشن حضور پیدا کند، همچنین تمامی محیط بانانی که در راه خدمت به وطن طی چند سال اخیر جان خود را از دست داده بودند ،دو دقیقه سکوت اعلام شد.
در این مراسم انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان یزد از آرش نورآقایی و سمیرا فلاح تقدیر کرد.
چهارمین جشن راهنمایان گردشگری کشور به عنوان بزرگترین گردهمایی راهنمایان در جهان و بزرگترین جشن اصناف کشور از سی ام بهمن تا روز دوم اسفند به مناسبت روز جهانی بزرگداشت راهنمایان گردشگری در شهر رامسر توسط انجمن صنفی راهنمایان گردشگری برگزار شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1389/12/05 ساعت 10:26

سلام
اصلاح فرمایید
منتخب خوزستان ابوطالب شهی زاده است

سلام
با عرض پوزش
به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد