داریم میریم رامسر

به لطف حق و با همکاری دوستان و تلاشهای بنده حقیر قراره که انشاالله از 30 بهمن تا 2 اسفند به همراه چند تن از دوستان هم رشته ای برای شرکت در جشنواره راهنمایان گردشگری ایران که امسال در شهر زیبای رامسر برگزار میشه حضور پیدا کنیم .

جا داره که اینجا از همکاری دوستان عزیزمون:

آقای آرش نورآقایی

آقایان شاکری و رزاقی ( مدیریت و کارشناس مسئول واحد گردشگری، سازمان میراث فرهنگی گنبدکاووس)

و بالاخره آقای خسروی  ریاست دانشگاه که کلی هوای مارو داشتن و برای حضور در این جشنواره به ما کمک کردن تشکر کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر

کیوان جون سلام
تغیرات وبلاگت رو خیلی قشنگ کردن
مخصوصا توضیحات در مورد کلمه مارسا چون قبلا واسه من
این سوال مطرح بود که چرا اسم وبلاگتو مارسا گذاشتی
روزهای بهتر از این را برات ارزومندم ومنتظر حضور گرمت
موفق باشی

اسماعیل جان سلام
ممنون از لطفت
چشمات قشنگ می بینه عزیز

سلام اسماعیل جون
وبلاگ باحالی داری
وقتی میبینم هم رشته ای هایی مثل تو دارم
شوخی های بچه ها رو که رشته ی جهانگردی رو مسخره میکنند یادم میره
راستی اسماعیل جون
من تو رو تو سایتم لینک کردم
اگر طالب بودی منو هم با اسم دانلود جزوات وکتابها ونمونه سوالات پیام نور
لینک کن

www.pnub.cov.ir

باتشکر

یکی از تنها 4 دانشجوی جهانگردی درپیام نوربندرعباس

سلام و تشکر از شما دوست گرامی
اما یه اشتباه کوچیک داشتی من کیوان هستم نه اسماعیل
البته اسماعیل جان هم از دوستان خوب ما هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد