آبشار لوه؛ زیبا اما فقیر

سلام

امروز مثلا رفتیم دانشگاه سر کلاس، ولی طبق معمول برنامه کلاس ها تغییر کرده بود و در برد اعلانات هنوز همان ساعت قبلی درج شده بود.

ما هم که ماندیم چه کنیم، گفتیم وقت که داریم پس یه سری به آبشار زیبای لوه بزنیم .

رفتیم اما گویا لوه جز تنها اسمی برای اهالی این منطقه نبود.

آبشاریزیبا در دل طبیعت جان فزای گلستان، تنها بود و مهجور، در همان لحظه اول که به آنجا رسیدیم فکرهایمان شروع به جرقه زدن کردند، که اگر اینکارها در این مکان زیبا انجام گیرد این منطقه بکر طبیعی سالیانه چه میزان درآمد از حیث گردشگری خواهد داشت ولی آیا این افکار تا بححال به ذهن مسئولین استانی و شهری در گالیکش نرسیده است؟

آیا راه های بهره برداری از این موهبت الهی تا به امروز به ذهن مسئولین گردشگری استان و این منطقه خطور نکرده است؟

اینها و شاید چندین سوال بی جواب دیگر ذهن هر بیننده ای را که پای در دل طبیعت لوه میگذارد خطور میکند ولی پس از سالها هنوز بی جواب مانده است.

این موهبت الهی که قابلیت فراوانی را جهت سرمایه گذاری بخش دولتی یا خصوصی دارد، بدون هیچ تلاشی تک و تنها در گوشه ای از خاطرات ما مانده تا شاید روزی کسی دستی به رویش بکشد، شاید روزی وزارت راه و ترابری جاده ای کامل و ایمن را برای این منطقه بسازد، شاید روزی سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی فکری برای پاکسازی دامن این طبیعت زیبا از هزاران زباله و بطری ها و پاکت های نایلونی که ارمغان مردمی است که پای به جنگل گذارده اند اما فرهنگ همنشینی با جنگل را یاد ندارند بکند. شاید روزی سازمان گردشگری نمنطقه برای استفاده بهتر مردم از این فضای زیبا فکری کرد و مسیر عبور به سمت آبشار را تعمیر کرد و هزاران شاید و فکر دیگر .

مهمان تصاویر هر چند با کیفیت اندک ما باشید از آبشار زیبای لوه، در ادامه مطلب .


































هدایای ما به زیبایی طبیعت















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد