راه اندازی 6 کمپینگ گردشگری در استان گلستان

جام جم آنلاین: احمد تجری مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی گلستان گفت: تاکنون شش کمپینگ در تفرجگاه های استان بهره برداری شده است.



به گزارش مهر در گرگان ، مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی گلستان پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از تفرجگاه النگ دره گرگان افزود: در سال های اخیر اقدامات اساسی و مثبتی در بحث زیرساخت های گردشگری انجام شده است.

وی اظهار داشت: تفرجگاه‌هایی در استان موجود است که ایجاد آب، برق و راه‌ دسترسی برای گردشگران و بازدیدکنندگان از این مکان ها لازم و ضروری است.اداره کل میراث فرهنگی گلستان در نظر دارد در کنار ایجاد زیرساخت های گردشگری ، کمپینگ ها را نیز برای مسافران و گردشگران احداث کند.
 
مدیر دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی گلستان با بیان اینکه استان علاوه بر ویژگیها و شاخصه‌های گردشگری، محل عبور و تردد مسافران است، اضافه کرد: به دلیل وجود بارگاه امام هشتم این استان مسافر عبوری زیادی را پذیراست بدین منظور کمپینگ‌هایی در محورهای اصلی استان طراحی شده است.
 
تجری خاطرنشان کرد: کمپینگ النگ از غرب استان بعد از پایگاه نوکنده نخستین کمپینگی است که در مسیر گردشگران و مسافران قرار می‌گیرد. در این کمپینگ آلاچیق ،‌ روشنایی فشار قوی و ضعیف ، مبلمان ،‌ فروشگاه ، نمازخانه مردانه و زنانه و سرویس بهداشتی با اعتبار 150 میلیون تومان ایجاد شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد